nicoleyounan

Irony.

Publicerad 2010-05-12 18:26:44 i Allmänt,

Jag har fått kritik för att sambon kallas för "baby". Jag ska försöka bättra mig men det sker liksom av ren vana. Från och med nu så blir det så tråkigt som "Hampus"

Så.. nu till saken.

I helgen ska nämligen jag och "Hampus" (haha!) till Hästra på släkt-träff. Det blev tyvärr inget med Rom eftersom "Hampus" inte fick ledigt från sitt jobb. Men vi får i alla fall träffa familjen från italien och alla andra nu i helgen ändå. Därför kanske det blir väldigt dålig update nu de närmaste dagarna. Kommer ju vara i skogen och vill inte dra med någon dator. Nejnej.

Imon ska jag hinna träna och ha ett socialt liv så vi får se hur mycket ni hör av mig då. Kanske hinner skriva liite.


Ne. Ska bege mig och göra andra saker nu.

Kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela