nicoleyounan

Greece!.

Publicerad 2010-05-19 17:56:37 i Allmänt,

Hejhopp!

Eftersom min kära pojkvän har kommit på min födelsedagspresent till honom så kan jag nu härmed berätta för alla och för er på bloggen att i Augusti ska jag och "Hampus" till Grekland! Jag har vetat detta ganska länge eftersom jag bestämde mig för ganska länge sen att jag skulle ge honom detta i 21 års present. Men har ju inte kunnat berätta eftersom han inte vetat.

Nu har han som sagt listat ut det så i Augusti beger vi oss till Kreta, Grekland! En vecka är det som gäller. En månad senare ska vi dessutom till Bulgarien på en All-inclusive resa med hela familjen Rubin! Ska blir toppen mysigt att ha två resor så pass nära. Dessutom är det ju sommar här hemma i Sverige. I like!



Hemligheten är ute. Nu kan alla sluta undra vad det är jag klurar på..

Kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela