nicoleyounan

GammalNog..?

Publicerad 2010-05-10 14:49:20 i Allmänt,

Hej alla!

Jag ska strax springa ner till gymmet och köra hårt men måste bara berätta en rolig konversation jag hörde på bussen idag. Samtalet sker mellan en tjej och en kille i åldern 20 typ.

Tjejen: Asså.. Heeeerregud!
Killen: Aaahh! Eller vadå?
Tjejen: Ahmen i allmänhet!
Killen: Jaha. Jaja.
Tjejen: Men döh! Hur lång tid har Sarah kvar nu?
Killen: Hmm.. Öhh. Hon är i vecka typ 20 tror jag..?
Tjejen: Ahaa. Vilken månad är man i dåra?
Killen: Ehh.. Tre typ?
Tjejen: Ah juste. Fan va gulligt! Visst?! Visst är dom gulliga!
Killen: Ah jag vet! Gick på ultraljud förra veckan! Dom ser ju ut som små mongon där inne!
Tjejen: Aaa, As gulligt!
Killen: Jag tänkte jag ska köpa en bil sen också när jag tagit körkort så vi kan köra runt på ungen.
Tjejen: Har du råd med det då?
Killen: Ahmen det kostar ju inget om jag inte kör så mycket!
Tjejen: Nee det är klart.
Killen: Nee. Dessutom behöver jag en bil för vi hämtar ju pizza så ofta!

Låter som om detta kommer bli ett mycket lyckat barn! Tummen upp för dumma, unga föräldrar!

Kommentarer

Postat av: Jonna

Publicerad 2010-05-10 16:44:46

mohahaha. Smart där!

Postat av: S

Publicerad 2010-05-11 09:12:06

skicka in till tjuvlyssnat!! :D

Postat av: nicole

Publicerad 2010-05-11 14:18:20

Haha! Kanske man borde göra faktiskt! haha

Postat av: emma

Publicerad 2010-05-11 14:53:05

HAHAHHAHAHAH jag dör. hmm? jo men vi köper en bil för att vi hämtar pizza så ofta, nä det blir inte alls dyrt!

Postat av: Nina

Publicerad 2010-05-17 16:10:55

Ge dom en chans. Det kan bli alldeles utmärkta ungar även om föräldrarna är unga och dumma ;-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela