nicoleyounan

EuropeAndNordic.

Publicerad 2010-05-03 07:45:09 i Allmänt,

Hej på er alla!

Klockan är typ as tidigt och jag är uppe. Ja, faktum är att jag har varit vaken i en timme också. När Babys klocka ringde så vaknade jag med en näsa så täppt att jag nästa fick panik. Måste måste gå till apoteket idag!
Men just nu sitter jag och letar resor till Rom. Roligare att lägga pengar på resor än på förklnings-stuff ju!

Igår tog jag mig i kragen också och köpte ett träningskort på Nordic club. Eftersom vi är lägenheten över dom så är det ju nästan som att ha ett gym i källarn men aldrig använda det. Så nu jävlar! Och användas kommer det göra för huua mig va dyrt det var! Men det är det nog värt..

Därför tänkte jag faktiskt ta mig ett gympass senare idag mellan mina två jobb. Blir dessutom ett pass med Sannan på Onsdagen och kanske ett aerobicpass på torsdag eller nått. Vi får se.. Nicole-the-optimist!

Oj, Nu ringde äggklockan! Mina ägg är klara!

Kärlek.

Kommentarer

Postat av: S

Publicerad 2010-05-03 09:17:40

yey! idag köper jag mitt också..fläsk no more!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela