nicoleyounan

DumtMenHärligt.

Publicerad 2010-05-04 23:40:42 i Allmänt,

Som man bäddar får man ligga. La mig en timme i soffan och somnade innan gymmet. Vaknade vid fyra när baby kom hem. Resultatet blev att jag nu är superpigg. Grr. Dumt men ack så skönt.

Dessutom kan jag nu informera er om att jag fått paketet jag längtat efter! Hade kolli nummret så jag chansade och gick dit med det utan avi. Det var nemas problemas. Så nu är vi stolta ägare av en... dundundun...

Abtronic! (Ni vet väl vad det är..?)


Ont som fan gör det om man sätter den för tajt eller på för hög hastighet. Men känns rätt gött om man ställer in den som man behagar! Jag återkommer om det ger något resultat. Nu får man ju tänka på att jag både tränar gym, aerobic och äter lite mindre så allt som sker med kroppen är ju inte maskinens förtjänst. Men förhoppningvis ska ni få se före och efter bilder på fläsket så ni kan avgöra om det är någon skillnad haha.

Ska återgå till tvn nu. Eller Tradera.. haha. Shoppa på natten är roligast!



Kärlek

Kommentarer

Postat av: emma

Publicerad 2010-05-05 10:58:16

Weeey, härligt att det gick bra ändå!

Om det ger resultat ska jag med köpa mig en sån där, jag behöver verkligen magmuskler som orkar hålla mig uppe och mindre gäddhäng. hahahaha.. SNART MÅSTE VI TRÄFFAS! tihih.. puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela