nicoleyounan

BortaBraMenHemmaBäst.

Publicerad 2010-05-16 19:14:34 i Allmänt,

Hallå på er!

Vi har precis smällt i oss varsin pizza och är allmänt nöjda med livet. Vi har ju som sagt spendrerat hela helgen ute i skogen på en släkt-träff med min mammas sida. Himla mysigt och väldigt kul att träffa alla igen efter åtta år.
På vägen hem så blev det en avstickare till Lager 157 och jag kom hem med lite smått och gott. Väldigt basic saker men bra att ha ändå ju! Tex en cardigan och en tee.

Sprang in en sväng på Serholt outlet också och hujeda mig va fina saker! Jag vill haaaa men ska försöka spara lite money nu hade jag tänk.

Ikväll ska "Hampus" på bio så jag tänkte lägga mig i badet och bubbla lite sen blir det soffan och tvn för min del hela kvällen. Grymt skönt!!

Hoppas ni har en fin söndagskväll nu!

Kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela