nicoleyounan

Ilovethepeopleclosetome.

Publicerad 2010-03-07 01:26:48 i Allmänt,

Hej vänner.

Ops. Dålig update det senaste. Hmm.. Få se nu. Vad har ni missat.

Först och främst vill jag tacka min fina mamma som jag spenderat helgen med. Du är den bästa.

I onsdags hade jag en toppen mysig kväll med fina vännen Sanna. Märkligt hur någon man känt så kort tid kan förstå en så bra. Vi verkligen klickar och jag är så glad att bjöd med mig på fika sannan den där första gången!

Jag har även hunnit köpa biljetter till Lady gaga i Stockholm den 7 Maj. Lillebror fyller år månaden efter och ville gärna gå så det fick bli hans födelsedagspresent.

Dessutom har nu planeringen av vår Rom-resa börjats planera. Den kommer ske i slutet av Maj och det kommer bli great! Jag längtar ihjäl mig!

Och ja juste.. Nu är nästan alla mina stuff borta från Dalvik. Bara massa skit kvar och jag ska göra en adressändring så fort jag får tummen ur.

Idag skänker jag också en tanke till min underbara mormor. Jag älskar dig.

Kommentarer

Postat av: Simon

Publicerad 2010-03-07 03:11:49

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela