nicoleyounan

YourKissIsMyDrug.

Publicerad 2010-06-30 22:58:17 i Allmänt,

Heej på er alla!

Förlåt att jag glömt av bloggen lite. Jag har helt enkelt inte hunnit med den. De senaste dagarna har bestått av mycket jobb, träning och försöka träffa vänner. Jag jobbar ju så dumma tider nu. Har ett mellanhopp på 4 timmar mitt i dagen, så det blir lätt att jag bara åker hem, tränar och senåker upp till jobb nummer två.

Men jag sitter ändå här, pigg som bara den och har massor av energi. Imorgon jobbar jag likadant så blir nog dålig update då med tyvärr.

Men det jag tänkte berätta för er är att jag precis beställde en förstoring på en bild på mig och finaste. Tänkte ha den i hallen. Har efter mycket om och men bestämt mig för att ha den i färg eftersom nästan allt annat här hemma går i svart och vitt. Får se om det blir bra eller bara pixligt.



Det är i alla fall denna bild som jag förstorat. Den ska i i en ram som är strl 30 - 40. Jag får visa er hur det blidde sen när jag fått hem den. Håller tummarna för att det blir bra. Gillar verkligen denna bilden! Mästerfotografen är Emse!

Nu ska jag gå in och krypa ner jämte min man som redan sover.

Kärlek.

Kommentarer

Postat av: emma

Publicerad 2010-07-01 18:01:41

Jag känner mig hedrad. ;) att jag alltid lyckas ta sånna finfin bilder på er två. Mästerfotografen Emma Ewehag, japp det är jag det!! :)

Postat av: nicole

Publicerad 2010-07-01 22:33:19

Lätt att du är! De enda bra bilderna vi har är dom du tagit haha.

Postat av: emma

Publicerad 2010-07-01 22:39:58

:)

Postat av: Eroooticaaa

Publicerad 2010-07-01 23:04:25

Hejhej:) Jag har en sex och kärleksblogg som jag haft i liter över 1 vecka. Jag har en massa kategorier och det finns säkert någon som passar alla. Jag tar upp allt mellan sex och kärlek, tips, relationer, myter, noveller, mina funderingar osv:)Bloggen är till för att hjälpa och ge en skön och rolig läsning. Skulle vara kul om fler fick upp synen för den, så kolla gärna in den:) Tack på förhand!



jätte fin blogg du har!

Postat av: lucke

Publicerad 2010-07-01 23:11:40

Hello! Haft en bra kväll? :D

Postat av: Maja

Publicerad 2010-07-01 23:28:06

Söt bild på er:)

Postat av: Nicole

Publicerad 2010-07-05 20:02:19

Tack så mycket maja.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela