nicoleyounan

Today.

Publicerad 2010-06-23 18:10:15 i Allmänt,

Heeej!

Ännu en solig dag här i Jönnet idag! Men idag har jag inte hunnit med att ligga ute och gotta mig så mycket. Efter jobbet åkte jag direkt till stan och mötte upp Sannan. Gick och strosade bland rean och fyndade en fin skjorta. Ni ska få se sen! Alltid lika mysigt att träffa dig S!

Ska strax bege mig ner till gymmet för ett sista träningspass denna veckan. Imorgon är det ju Torsdag och på kvällen beger vi oss till västkusten. Kungshamn blir det detta året. Havet, hamnen och midsommarstången. Åhh!! Ska bli så himla mysigt!! JAG ÄLSKAR MIDSOMMAR!

Imorgon efter jobbet ska dessutom jag och älskling mötas upp och äta lunch ute. Jag längtar redan tills imorgon..

Kärlek.

Kommentarer

Postat av: Pappa

Publicerad 2010-06-23 22:56:43

Jag vet ett ställe den heter Bistro strand

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela