nicoleyounan

SunnyDay.

Publicerad 2010-06-16 17:14:32 i Allmänt,

Heej alla ni!!

Ops. Jag fick skäll av Emse för att jag inte hade uppdaterat så bra. Skärpning nicole!

Idag är det sool hos oss i Jönköping! Wihoo! Har legat ute hela dagen (efter jobbet) och hunnit bli en pepparkaka.
Efter jag legat ute på terassen gick jag bort till Preem och hämtade mitt paket som hade kommit. Det var ett rakhyletpaket som jag beställde för någon dag sedan. Tydligen ska denna makapär raka, tvåla och smörja samtidigt. Den ska alltså ge fukt och närig till benen så man slipper smörja in dom efteråt. Ska testa sen och återkommer med resultatet..




Kärlek.

Kommentarer

Postat av: emma

Publicerad 2010-06-16 18:02:12

BRAAA!! :) Ja pepparkaka har du verklinge blivit, jag är mer kräfta. hahaha... (som alltid) Är den bra säg till så kanske jag med kan börja med den, det var ju billigt.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela