nicoleyounan

Soooooooooooooooool!!.

Publicerad 2010-06-02 19:29:02 i Allmänt,

ÄNTLIGEN!

Det är sol och det är VARMT! Även om det varit liite sol innan har det ju varit kallt som tusan! Men nu har värmen hittat hit. Stanna nu också bara! Dagen har (efter jobbet då..) spenderats i solen med vännen Sannan. Te och skitsnack gillar vi! Alltid mysigt att träffa dig vännen!

Efter det begav jag mig hem och mös med sambon i gräset och solen utanför vår lägenhet. Skönt att bara ligga och slöa lite och få träffas.

Nu kommer han hem snart så jag ska springa ner till Ica och köpa grillkol. Behöver mera.

Tänkte bara visa er lite fina stuff jag köpe till placet för någon dag sedan..


Fina ljusstakar i silver som hamnade i fönstret!


Fiina ljusgröna kuddar (ser gråa ut men är gröna!)


Mitt fina tre i rad är inte nytt men de fina syrenerna är! Plockade från vår terass!

Måste springa nu!
Kärlek.

Kommentarer

Postat av: emma

Publicerad 2010-06-02 21:47:54

Köpt kuddarna på jysk? ;)

Postat av: nicole

Publicerad 2010-06-02 22:03:51

Jajjemen! Du toppsade ju om det! hihi.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela