nicoleyounan

Hemma!.

Publicerad 2010-06-28 19:58:32 i Allmänt,

Heeej på er!

Vi är hemma igen efter en underbart lyckad helg på västkusten, Kungshamn. Vi har solat, badat i havet, ätit midsommarmat, fiskat och njutit av att bara vara. Vi delade stuga med min familj och sov lyxigt i en dubbelsäng. Tur med vädret har vi också haft! En riktig "Prips Blå- Midsommar!" Jag är sjukt nöjd med helgen! Massa bilder togs också men tyvärr inte med vår kamera. Alla bilder ligget på brors kamera och känner jag honom rätt så kommer det ta ett tag tills jag får bilderna. Men när jag får dom så ska ni få se!

Idag har också varit en toppen dag med strålande sol! Kvällen har spenderats med Elli vid Västersjön. Mannen min är på fotboll så jag ska väl snart börja med maten så vi kan äta något innan sängen kallar. Är sjukt trött nu!

Imorgon är det jobba från 10-14, träna och sedan jobb 18-22 som gäller! Så kommer det vara nu framöver. Gött att få jobba lite mer och tjäna money!

Pöss på er!
Kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela