nicoleyounan

Weather.

Publicerad 2010-07-13 14:43:16 i Allmänt,

Halloj i stugorna!

Idag började jag dagen med frukost framför teven. Mysigt värre att sitta och mysa med desperata hemmafruarna en tisdags förmiddag sådär. Efter en brak-frulle begav jag mig ner till gymmet. Herregud, Jag har aldrig svettas så mycket som jag gjorde idag. Det var sjukt varmt inne i gymmet och jag hann inte mer än tio minuten på crossen så rann svetten. Körde därför bara en halvtimme idag på den. Orkade verkligen inte mer. Brukar köra 40 eller 45 för den som undrar.

Har nu duschat och sådära. Ska slappa i soffan ett tag och bara njuta av att det regnar utanför. Äntligen släppte värmen lite. Har varit jobbigt de senaste nätterna tycker jag. Spänningarna i huvudet släpper också och man kan andas igen!

Klockan halv sex börjar jag jobba till nio så jag har egentligen bara smygbörjat med min semester. Bara tre kvällar kvar att jobba 3,5 timmar var sedan är jag helt ledig i två veckor. Ska blir great!

Puss på er!

Kommentarer

Postat av: Sanna

Publicerad 2010-07-14 20:37:51

Om det är fint väder imon kanske Nico vill hänga med Sannan på stranden? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela