nicoleyounan

Trötter.

Publicerad 2010-07-06 15:29:36 i Allmänt,

MEN ÅÅHHH!! SKREV VÄRSTA INLÄGGET OCH SEN FÖRSVANN DET!!!

Jaaajaa.

Tjeena mittbena på er.

Jag sitter här och väntar på tvätten mellan de två olika jobben. Är trött idag också så att jobba och tvätta är ungefär det jag orkar idag. Hoppas det inte är så mycket att göra på jobbet sen. Jobbar från 18 till 22 så jag kommer nog vara död sen. Har kommit in i någon svacka och orkar typ ingetlängre. Igår orkade jag ju bara jobba och träna. Vill bara ha semester och åka nånstans där solen skiner jämt. Jag orkar inte ens gå och hämta fjärrkontrollen som ligger på matbordet för att byta kanal på teven. Haha.

Men nu ska vi inte deppa. Dags att gå ner och byta maskinerna snart. Hoppas ni har en fin kväll.


Pose-Nicole


Knas-Nicole

Depp-Nicole.

Ser ni hur ljus håret har blivit i solen..? I like. Men brännan syns inte alls i camen. Suurt.

Kärlek.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela