nicoleyounan

Semester!!!!!.

Publicerad 2010-07-15 12:24:02 i Allmänt,

AAAHH!! Igår jobbade jag min sista dag!! Blev ett långt pass på tolv timmar. Hade sjukt ont i fötterna och hann inte äta något alls under de tolv timmarna förutom tuggummi. Trots det så var mitt humör på topp och timmarna gick ganska fort. Mest tack vare att jag räknade ner till min semester som börjat nu!! Är nu helt ledig i två veckor!
Så jäääääääääääääkla gött. På Söndag eller Måndag åker vi till Göteborg i några dagar och bara njuuter. Har dessutom köpt biljetter  till Gothia invigningen ju så det ska bli kuul.

Idag är planerna att hämta ut biljetterna och äta lunch med Jonas. Länge sen jag träffade honom nu.

In i duschen nu!!

Kärlek.

Kommentarer

Postat av: Sannan

Publicerad 2010-07-15 12:52:19

haha fuck! jag glömde dig faktiskt. fan vad taskig jag känner mig nu. sorry honey, boka ny dag? det är ju inte riktigt strandväder idag ändå! :D

kanske kan promenixa imorgon istället? puss S

Postat av: sidora

Publicerad 2010-07-17 12:36:23

BESÖK MIN BLOGG :D♥

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela