nicoleyounan

KissMeEveryDay.

Publicerad 2010-07-05 18:13:18 i Allmänt,

Hej på er!

Idag är jag lite rastlös fast ändå för trött för att göra något. Brukar ni också känna så ibland? Man orkar liksom egentligen inte göra något men känner ändå att man slösar bort hela dagen i soffan samtidigt.

Efter jag slutade vid två så har jag typ legat här i soffan och ätit. Supertråkigt. Somnade en stund också men snart är det dags för mig att gå ner till gymmet och träna lite. Det är ungefär det jag orkar idag. Sen ikväll kommer en rolig film på tv som jag vill se. Ganska mysig kväll ändå.

Tänkte visa er min fina tavla som kom hem i fredags också. Blev väldigt bra kvalité för att vara en liten bild. Är nöjd faktiskt! Ursäkta blixten mitt på men orkarde inte riktigt bry mig om det.



Fint det blidde va? Bilden hänger i hallen så det är det första man ser när man kommer hem. Jag blir alltid så glad nu när jag kommer hem och ser den. Haha. Jag är tönt.

Gymmet kallar nu!

Kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela