nicoleyounan

Jobba.

Publicerad 2010-07-31 18:47:26 i Allmänt,

Hej!!

Jag kan nu berätta för er att jag fått ett nytt jobb! Woohoo. Dock typ samma. Inom restaurang och dåliga jobbtider. Haha. Men det är i alla fall inte hos min pappa. Ska iväg strax och jobba min första natt. Är sådär sugen faktiskt. Hade hellre legat hemma och myst i soffan.

Fick btw en fråga om skorna igår. Sjukt fina båda två!

Anonym: Var hittade du dem?
haha Hampus är en töntig kille som inte fattar hur coolt rosa är.


Svaret är faktiskt skopunkten! Hittade båda skorna där och fick ju då 50 % off på ena paret, dvs regnstövlarna eftersom dom va billigast. Jag köpte båda paren för ca 500-lappen. Så jäkla bra pris!

Iväg nu och leka trevlig mot kunderna.

Kärlek

Kommentarer

Postat av: Sannan

Publicerad 2010-08-02 14:29:57

frågan var från mig, lustigt att inte namnet kom med :) fan vad skoj med nytt jobb. wanna hear all about it. får se till att ta tag i att ses denna veckan. jobbar som sagt tis, tors, fre, men kan alla eftermiddagar!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela