nicoleyounan

Jag är kär!.

Publicerad 2010-07-31 00:38:16 i Allmänt,

Heej på er allihopa!

Ååhh jag är så glaad idag! Var uppe på A6 för jag ville hitta höstskor och jag hittade två som jag totalt älskar!!! Jag fick övertyga Hampus om att rosa gummistövlar visst är as ballt men efter ett tag tror jag nog att han gick med på att jag har på mig dom i närheten av honom. De svarta var kärlek vid första ögonkastet! Precis sånna jag letat efter sedan förra hösten! Käääääääääärlek!!



Njaa. Bilden gör inte mina fina stövlar rättvisa. Men ni får i alla se vilken gullig färg dom har!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-07-31 16:11:41

Sjukt fina båda två! Var hittade du dem?

haha Hampus är en töntig kille som inte fattar hur coolt rosa är.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela