nicoleyounan

ITellYou.

Publicerad 2010-07-19 01:31:10 i Allmänt,

Hej på er gull!

Det är natten och jag borde sova, men jag kan inte. Sitter och glor på Avatar.. igen. Jag och Hampus har spenderat hela dagen i sängen och kollat på OC. En snabbis till A6 för att köpa skor blev det bara. Kom hem med snygga sandaler som jag får ta och visa er i ett annat inlägg. Men eftersom vi bara gjort inget alls idag så är jag jättepigg nu haha. Inte toppen med tanke på att vi ska upp tidigt imon, ringa till bygginvest så dom får komma och fixa med myrorna (Som är borta nu, men de ska kolla och täta dörren), åka till lager och sen vidare till Göteborg där det sker en massa roliga saker. Ska hinna gå på Gothia invigningen på kvällen också ju. Kommer bli en kul vecka och kameran hänger med! Så jag kan visa er bilder sen.

Men jag tänkte svara på lite frågor jag fick i förra inlägget.

Sanna:
Fråga bygginvest vad de har för försäkring hos skadedjursbekämpare och ring och be dem bespruta, så jävla effektivt :D då dör de jävlarna vill jag lova.

Svar: Haha, ja Sannan, Vi ringde Bygginvest och eftersom de va helg så hade dom stängt. I telefonsvaren så sa dom att vi skulle ringa SOS Alarm Jour så det gjorde vi men vårt case va inte tillräckligt akut så vi får fint vänta till Måndag.

Mojje:
Matlagning på hög nivå! Felix pyttipanna eller? hahaha

Svar: Pappa då! Klart som tusan jag inte ställer mig och gör egen pyttipanna. Jag är väl inte uppvuxen i ett kök med en kock heller! Så sånt kan jag ju icke ;)

Anonym:
var tränar du? :)

Svar: Jag tränar på Nordic Club vid Klosterkungen i Jönköping. Funkar fin fint för mig eftersom vi bor så nära (I samma hus, ovanför!) Kostar 319 kronor i månaden om man binder upp sig i 12 månader plus medlemsavgiften på 500 kronor per år. Hoppas du fick svar nog! :)



Sov gott allihop så hörs vi nästa gång ifrån Götet.

Kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela