nicoleyounan

IngenÖdmjukhetHärInte.

Publicerad 2010-07-24 17:42:17 i Allmänt,

Jääklar! Idag har jag varut sjukt bra. Sovit ut, tränat, duschat, lagat mat och nu diskat. Så duktig så jag nästan blir trött på mig själv. Nu ska jag spendera hela kvällen i soffan och vara mindre duktig. Jag hittar tyvärr inte minneskortet som bilderna från Göteborg är på. Hampus har lagt det på något smart ställe och jag vet inte vart det smarta stället är. Så dom får ni vänta lite till på. Så länge kan ni vila ögonen på min as goda maträtt jag gjorde idag. Basilika-färsbiffar med kokt potatis, champinjonsås och sallad till. GOTT!



Kärlek.

Kommentarer

Postat av: Sannan

Publicerad 2010-07-24 18:54:22

Gott det lät. recept tack? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela