nicoleyounan

HärligtAttVaraHemma.

Publicerad 2010-07-22 19:34:25 i Allmänt,

Heeeeeeeeeeeeeej sockertoppar!

Vi är hemma igen efter äventyret i Göteborg. Min dator ville inte koppla upp sig på internet där borta och därför fick ni ingen update.

Vi har tittat på mycket fotboll eftersom Hampus lillebror spelade i Gothia. Spenderat vår lediga tid på stan och ätit gott. Kom hem med lite fint men ingen storshopping. Ble en sväng till Lager också där jag hittade läcka brillor som jag älskar! Invigningen var också hur mäktigt som helst med så sjukt mycket fyverkerier så det knappt går att förstå.

Vi har tagit en massa bilder också, så några ska ni nog allt kunna få se. Jag visar dom lite senare. För ikväll kommer flickorna hit, så blir det filmmys. Äta något gott och bara ta igen snacket som vi missat under dessa dagar.

Måste ta på mig kläder nu när flickorna kommer snart. Inte för att jag sitter här naken men.. jaa ni fattar. Andra kläder helt enkelt.

Kärlek.

Kommentarer

Postat av: Vidarjeanett

Publicerad 2011-02-10 12:49:34

How can a person get info. on friends and family in p.a. and thank you for having this site .

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela