nicoleyounan

GoingOn.

Publicerad 2010-07-10 20:41:43 i Allmänt,

Hej på er alla där ute i solen!

Förlåt för dålig update men jag hinner inte skriva blogg när solen skiner och vi har 30 grader. Det är liksom inget som ligger högt på min lista då. Eftersom hela veckan kommer vara fin så ber jag redan nu i förväg om ursäkt för dåligt bloggande haha.

Idag har vi spenderat hela dagen på stranden med vänner. Har precis grillat och snart kommer emse så ska vi avsluta denna braiga dag med en kanon-film! Hoppas vi lyckas.. Vi är nämligen mästare på att välja de sämsta filmerna som någonsing gjort.

Imorgon blir det också stranden och i veckan jobbar jag kväll så jag ska suga åt mig alla soltimmar jag kan. Kanske blir någon dag jag får hoppa in men inte som en vanligt vecka så egentligen har jag redan smyg-börjat med min semester.

Nästa vecka drar jag och älskling till Göteborg och bor där i fyra dagar, Ska gå på Gothia invigningen och sen heja fram Hampus lillebror i tuneringen. Veckan efter så blir det förhoppningsvis en resa till Greece.

Nu ska jag invänta Emse. Men där fick ni en snabb inblick i vad som händer i i mitt liv de närmsta.

Kärlek till er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela