nicoleyounan

Standingup.

Publicerad 2010-01-23 12:58:51 i Allmänt,

Jag står för precis allt jag skriver i bloggen och om någon har något som helst problem med det som står så kan man ta upp det med mig utan att gå omvägar. Jag har aldrig skrivit något illa om någon och jag nämer aldrig några namn som inte vet om det. Jag kan inte alls ta åt mig av kritiken eftersom jag tycker det är helt obefogad.
Detta är min blogg och jag skriver om mina känslor och upplevelse. Om någon av mina fyra läsre har problem med det så är ju det too bad. Nu vet ni det.

Nu till andra roligare saker.

Igår var det förlovningsmiddag hos Hampus äldre bror. Blev mysigt med smörgåstårta och lek med ungar. Eller.. baby var den som lekte för fullt och jag var den som hela tiden tänkte "Jaadå, Han kommer bli en bra pappa!"

Ikväll ska jag dra mig "hemmåt" till Dalvik och umgås med mina fina flickor. Eftersom jag åker iväg i övermorgon så vill som leka med mig. Så fina är dom. Mat och film står på schemat. Har jag glömt att säga att lägenheten på Dalvik är uppsagd och redan bortlovad till en annan familj? Detta innebär att om tre månader är jag och älsklingen sambos. Gosh. Något som Hampus bror var vääldigt öppen med att berätta för alla på festen igår haha.
Yeeah. Haha.

Ne. Nu frukost, soffhäng och sen promenix upp till Dalvik.

Kommentarer

Postat av: S

Publicerad 2010-01-23 16:17:25

bra honey!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela