nicoleyounan

Nonstop.

Publicerad 2010-01-17 23:48:40 i Allmänt,

Jag ska snart sova. Men jag har fastnat på inredningssidor på nätet. Kul att se hur andra har det hemma. Massa idéer dyker upp i huvudet. Men allt får vänta tills efter Thailand. En vecka kvar nu bara och det börjar kännas  kroppen att man snart ska iväg. Det liksom pirrar i hela mig när jag tänker på det. Om 8 dagar står jag där igen. I underbara Thailand. Ska bli mysigt att åka dit med pojkvännen denna gången. Har varit innan med familjen två gånger och vännerna två gånger. Så nu blir det femte. I like.

Neee. Ska fortsätta titta runt nu.



Kommentarer

Postat av: Sanna

Publicerad 2010-01-18 09:17:09

trots att jag nyss var iväg är jag avundsjuk på dig som får rymma ifrån vardagen så här i den pissigaste årstiden! själv sitter jag och fryser, är på diet och min hy har redan blivit grå igen :D tjoho, länge leve sverige!

Postat av: sarah

Publicerad 2010-01-18 09:41:18

ååh! fasen va gott.

Hur länge ska ni va borta?? Vi åker den 11e feb, så vem vet, vi kanske springer på varann på nån härlig strand! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela