nicoleyounan

Moving Closer.

Publicerad 2010-01-02 03:46:20 i Allmänt,

Lala. Jag kan inte sova. Jag sitter klockan halv fyra på natten och kollar recept på arla.se. Jag och Hampus måste göra inköpslista på vad som ska handlas och vad vi ska äta för veckan. Jag har nämligen slutat köpa mat hem till min lägenhet eftersom jag aldrig är där ändå och får slänga det mesta. Bra tecken när ALLT i kylen är mögligt liksom. Så numera köper vi allt tillsammans hem till honom och äter här.. tillsammans.
Vi måste börja laga riktigt mat nu och sluta slänga ihop hamburgare och toast i sista sekund. Dags för hemlagade pannbiffar och riktigt potatismos. Vi får se hur det går..

Imorgon ska vi till Hampus föräldrar som ska bjuda på mat. Kalkon. Ska bli trevligt och riktigt mums.
Meh, himlans vad hungrig jag blev nu bland allt matsnack!

Nej. Baby ligger här jämt och snarkar så jag ska putta på honom och sen försöka sova. Trots att jag är helt klarvaken och pigg.

Men innan jag lägger mig vill jag bara säga tack till mina fina vänner som gjorde gårkvällen till en av de bästa någonsing. Kommer bli svårt att toppa gårkvällen och kunna skratta mer! Jag älskar er.
Jag har tyvärr inga bilder än men de kommer. Så länge får ni en bild på oss fina flickor från Thailand 2008



Tjiing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela