nicoleyounan

MoodPusher.

Publicerad 2010-01-11 17:42:51 i Allmänt,

Gaah! Här sitter jag, hemma hos mamma och pappa och väntar..

Egentligen åkte jag mest upp hit för att jag skulle hämta ett paket (och tvätta). Ni vet väl alla vilket.. Ja exakt. Bikinisarna.
Tror ni att bikinisarna har behagat att dyka upp? Neeeejdååååå.

Jag gick in på Asos hemsida och såg att dom tydligen ändrat standard delivery till 11 dagar. Vilket det har gått imorgon. Innan var den på en vecka. Alltså måste jag ta mig upp hit en gång till i veckan och hämta skiten. Om jag inte väntar tills päronen kommit hem dvs.

Åh. Ilands-problem.

Kommentarer

Postat av: Sannan

Publicerad 2010-01-13 10:46:49

tja baby! nu är jag hemma igen!! antar att du inte kommer hit till jobbet och joinar mig idag? that sucks..men ska vi spika en fika nån gång inom det närmsta? känns som det var sjukt länge sen vi sågs nu ju. kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela