nicoleyounan

Livin' the good life.

Publicerad 2010-01-30 12:50:57 i Allmänt,

Hej igen allihop.
Vi ar forfarande i Ao nang dar vi kanner oss riktigt hemma. Nu ar vi dessutom bruna sa vi passar in haha. Det 'r galet varmt och har inte regnat en endaste droppe sedan vi kom hit! Vi har hittat ett fin fint hotell med ca 50 meter fram stranden med balkong och hela koret som haller sig under var buget. Vi ater gott och trivs fortfarande i varadras sallskap tro det eller ej. Men snart blir det trippar till islands. Ikvall ska vi ga och plcoak upp mina fina tavlor som jag gatt och suktat efter sedan vi kom hit! Jag kunde inte halla mig och kopte dom till slut. Dyra.. men sa vart det! Ni far se dom nar vi kommer hem! Nagon som kan gissa motivet?..

Men nej horrni. Nu ska vi ut och kaka. Blir nog nagra drinkar ikvall ocksa! Maste bara slanga in en kram till er alla som jag faktiskt saknar. Ni vet vilka ni ar.

Karlek.

Kommentarer

Postat av: emma

Publicerad 2010-02-01 22:16:15

Skor, Marilyn Monroe eller en bild på dig och hampus.??

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela