nicoleyounan

Ireallyneedto.

Publicerad 2010-01-21 20:25:22 i Allmänt,

Det är Torsdag kväll nu. Yey. Bara fyra dagar kvar. Tycker ni att jag tjatar? Bra! För jag tänker tjata rumpan av mig!

På tal om rumpan av mig så har jag nyss varit ute och sprungit runt munksjön. Jag blev helt chokad att jag orkade hela vägen runt utan att stanna eller ens tänka tanken "Shit va jobbigt"
Jag inser såklart själv att jag inte hinner bli bikinifit på fyra dagar men det var otroligt skönt att röra på sig!
När jag kommer hem blir det nog två gånger i veckan runt sjön och ut och gå minst en. Sannan har redan accepterat erbjudandet om att gå ut och gå runt sjön och i och med det så har du nu bundit upp dig i ett avtal som inte är så lätt att ta sig ur sanna! Haha.

Nee.. men skämt å sido.

Jag måste börja röra på mig. Kanske inte för att bli smal-Nicole igen utan mer för att må bra och få fart på magen. Jag är trött på att ha ont i magen och se ut som om jag ska föda en unge efter varje måltid som innehåller kolhydrater.

Så.. Jag säger väl som alla andra

Beach 2010 here I come.. soon..

Kommentarer

Postat av: Sanna

Publicerad 2010-01-22 09:13:30

jävlar vad duktig du är! en guldstjärna till dig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela