nicoleyounan

Greeeeeat.

Publicerad 2010-01-31 13:54:23 i Allmänt,

Jag mar bra. Underbart bra. Alsklingen kallade mig idag neger. En vanlig manniska tar det kanske som nagot negativt. Men i var varl ar detta nagot bra. Nagot sjukt bra. Jag ar nighaaaa! Hampus ar rod. hihi.
Mamma, Jag har lart hampus yoghurt tipset!
Fortfarande inte en droppe regn och det ar sjuuuukt varmt. Pa dagen i solen ligger det pa runt 38. Hothot

Nu ar det ut i vimmlet som galler. En drink eller tva.. nee tre!

Karlek.

Kommentarer

Postat av: Mojje

Publicerad 2010-02-01 12:39:38

JA DU njut av det så länge det varar för här är det snökaos och kalt så in . syns om en vecka för då börjar jobbet . hahaha

ha det underbart älskling och hälsa sol bleke vikingen.

Postat av: emma

Publicerad 2010-02-01 22:18:24

eller kanske fyra, fem eller sex drinkar. :) Säger som din far, snart kommer du tillbaka till kalla vintern och det tråkiga vardagslivet. Så NJUUUUUUUT!



Kan jag tro att du är, tycker att du är brun året om. :)



SAKNAR DIG MASSOR HÄR HEMMA!!!!!! KÄRLEK <3

Postat av: ellie

Publicerad 2010-02-02 10:09:23

nigga!!



miss u

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela