nicoleyounan

Duktig som få.

Publicerad 2010-01-09 18:24:39 i Allmänt,

Idag är det Lördag. Herregud. Jag håller knappt reda på dagarna men jag vet att det är Lördag eftersom jag bara är ledig imorgon också. Sedan börjar kneget igen. Tio arbetsdagar bara så det är lugnan. Efter dom tio är det Thai!

Idag har jag hunnit vakna, åka till bankeryd, åka till stan och träffa en arbetskamrat, åka och träna, åka hem och hämta stuff hos mig, anställt en tjej som ska jobba på företaget och sista åka hem till baby. Här sitter jag nu. Har ätit en hamburgare och tuggar på godis.
Mitt liv är okej faktiskt.

Ikväll ska vi bara mysa och ta det lugnt.
Himlans vilket dagsboks-inlägg men sånt händer ibland.

Kommentarer

Postat av: emma

Publicerad 2010-01-09 18:44:35

Det gör inget, lika roligt att läsa ändå!!

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-01-10 18:57:16

Det gick inte så bra. Det var jätte mycket att göra på den och jag gillade inte planlösningen alls. Men det var jätte mycket folk så det kommer nog vara destomer nästa söndag på den lägenheten som jag helst vill ha. Men det är som pappa säger, många åker nog dit bara för att kolla med även om de inte är intresserade. Checka läget liksom. hahaha.



Men nästa söndag hoppas jag på tur och att inte så många är intresserade. ;) Men det kommer det nog tyvärr att vara. Men vi får se hur det går. Ett bud kan man ju alltid lägga om den är så som den är på bilden såklart. hahaha.. nu blev detta inlägg jätte långt.!! puss på dig

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela