nicoleyounan

Change of plans.

Publicerad 2010-01-07 19:07:35 i Allmänt,

1. Hur gammal är du om fem år? 26
2. Vem var den senaste du träffade? Hampus
3. Hur lång är du? 162 cm
4. Vilken var den senaste film du såg? Kommer inte ihåg namnet nu. Men Julia roberts nya..
5. Vem ringde du senast? Elli tror jag..
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Till familjen som är i Thai där det stod att jag rensat ut kylen och slängt ut granen
7. Vad är dagens planer? Träna var egentligen dagens planer men nu blir det nog ett bad och mys istället
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? sms
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Gifta
10. När såg du senast din mamma? På hennes födelsedag den 29 dec
11. Vilken ögonfärg har du? Kastanjebruna
12. När vaknade du idag? För sent.. typ halv två tror jag
13. Har du någon gång hittat en katt? Ja
14. Vilken är din favoritplats? Tjön i Göteborg
15. Vilken plats föredrar du minst? Gillar inte Sthlm speciellt mycket
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Förhoppningsvis i ett varmt land med den jag älskar.
17. Vad skrämde dig som barn? Spöken och övernaturliga saker
18. Vem fick dig att skratta senast? Räknas vänner-serien?
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Ja
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Trosor och kanske en topp
22. Hur många kuddar har du i sängen? Fem
23. Har du någon gång spytt på fyllan? Ehh.. ja?
24. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Skor ute, strumpor inne och barfota i gräset
25. Är du social? Ohyes
26. Vilken är din favoritglass? Gillar inte glass. Men om jag måste så isglass!
27. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Sluta jobba, åka utomlands och se världen!
28. Tycker du om kinamat? Sådär men älskar sushi!
29. Tycker du om kaffe? Helt okej
30. Vad dricker du till frukost? Mjölk helst.
31. Sover du på någon särskild sida?  Måste sova på sidan åt höger håll
32. Kan du spela poker? Ja
33. Tycker du om att mysa? Ja
34. Är du en beroendemänniska? Nej
35. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja
36. Vill du ha barn? Ja
37. Kan du några andra språk än svenska? Ja, Engelska och förstår assyriska
38. Har du någonsin åkt ambulans? Jag tror inte det..?
39. Föredrar du havet eller en pool? Havet
40. Vad spenderar du helst pengar på? Skooor!
41. Äger du dyra smycken? Nee. Pissepottebläcks-smycken är roligare
42. Vad var det senaste du stoppade i munnen? En salt godisbit
43. Vem är den roligaste människan du känner? Jag vet faktiskt inte. de flesta jag umgås med är roliga. Man vill väl inte umgås med någon som är tråkig?
44. Välj ett ärr på din kropp? Fult rynkigt ärr på knät jag fick när jag trillade på inlines vid ålder 12
45. Vad har du för ringsignal? I-rony
46. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Nej. Eller.. Har jag det mamma?
47. Flirtar du mycket? Jag uppfattas nog som flörtig men egentligen är jag bara trevlig.
48. Vart togs din profilbild för din blogg? I Mauritzius, Afrika
49. Kan du byta olja på bilen? Nej. jag kan bara kolla oljan
50. Har du fått fortkörningsböter? Böter ja men aldrig fortkörningsböte
51. Vilken var den senaste bok du läste? Jag läser typ aaaaldrig.
52. Läser du dagstidningen? Nee. Tidningar på nätet bara
53. Prenumererar du på någon veckotidning? Inte just nu
54. Dansar du i bilen? Ibland men sjunger alltid!
55. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Det är endast P3 som gäller för min del
56. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Inköpslista
57. När var du i kyrkan senast? I sommras när faster gifte sig
58. Vad ska du göra nu? Kolla på biggest loser sen bada.

Kommentarer

Postat av: emma

Publicerad 2010-01-08 10:06:35

Japp från nelly. TACKAR! Hoppas bara på att dem passar nu. :)



Tack för igårkväll, jag älskar trevligt sällskap och nattmat. Bästa kombinationen. <3

Postat av: Mamma

Publicerad 2010-01-13 13:22:44

Ja, 2 urgulliga volangklanningar fran 2ars aldern ligger i forradet :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela