nicoleyounan

Bubbelbabbel.

Publicerad 2010-01-14 16:31:41 i Allmänt,

Heeej.
Jag sitter hemma på Dalvik och ska snart bege mig ner till honey igen. Där jag hör hemma. Ska ta med mig lite saker ner som jag kan fixa placet med. Hampus ligger nämligen magsjuk så jag vill ju inte direkt umgås med honom ikväll. Passar då på att fixa och städa lite. Det är ju trots allt där jag bor nu typ. Då borde ju mina saker finnas där.

I veckan köpte vi även vår första gemensamma möbel. En byrå. Finfin. Något att slänga ner alla pärnar och shit i.
Ska fixa adressändring och sätta mitt namn på dörren, sen är jag väl så gott som inne haha.

Min kära sambo som jag bor med just nu ska säga upp vår lägenhet nu i Februari. Det är tre månaders uppsägningstid på den men efter Thailand och två månader till.. så kommer min nya adress att vara klostergatan på klosterkungen. I like.

Kraaam.

Kommentarer

Postat av: SVAR

Publicerad 2010-01-14 18:30:03

Idag kom paketet! Har ditt också hittat fram?

Ja man smyger runt på en massa bloggar känns det som, faktiskt läst din ett tag också :)

Sött med första gemensamma möbeln, kul att du blivit sambo, det är mysigt, man behöver aldrig sova själv haha..

Ha det så bra så ska jag kila till posten nu! kram kram

Postat av: Nikki

Publicerad 2010-01-14 18:30:41

Skulle inte stå SVAR där uppe utan Nikki :)

Postat av: H

Publicerad 2010-01-14 18:41:06

skulle säga kungsgatan mera.. menmen, vem bryr sig?

Postat av: H

Publicerad 2010-01-14 18:55:05

skulle mera säga kungsgatan... menmen, vem bryr sig?

Postat av: nico

Publicerad 2010-01-14 19:23:49

Haha. Sorry baby.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela