nicoleyounan

Badass.

Publicerad 2010-01-20 17:02:11 i Allmänt,

Man messar inte med mig ostraffat. Jag har gått och irriterat mig på Asos hela dagen. Jag vet att en del av er tycker det är ingen big deal. Men jag som gått och snackat så gott om Asos till folk och alltid varit deras nöjdaste kund. Självklart händer misstag då och då men dom hanterade det INTE snyggt.
Därför har jag nu skickat ännu ett mail (nummer 17 typ..?) och skällt på dom. Enligt flicksen på jobbet borde jag få ersättning på något sätt och det har dom fasiken rätt i. Helt plöstligt blev mitt ordföråd i engelska som ett proffs och jag slängde upp ord som compensation och occur. Så det så.

Jag väntar ivrigt på svar.

Något mer som skitit i att dyka upp är löne-specet. Jag frågade idag den personalansvarige varför.
"Ojdå, Jag har glömt dina timmar"

Och jag ska till Thailand på Måndag men om lönen kommer in det återstår att se. SCORE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela