nicoleyounan

17.57.

Publicerad 2010-01-13 18:00:49 i Allmänt,

Klockan är som rubriken lyder och jag ska snart träffa Emse för att gå ut och gå. Det är minus åtta grader ute men hindrar det Nicole och Emma? Neejdå. Vi har snack som måste tas igen och då hindrar inget oss!

Jag tänkte att vi skulle in en snabbis på Maxi också när vi ändå går förbi. Jag är sjukt sugen på att slinga håret lite lätt nu innan jag och H åker iväg till värmen. Det är idag 12 Dagar kvar tills vi lyfter och 13 dagar kvar till vi är framme och solar! Maah! Vill nuuu. Och även idag håller jag tummarna för att min bikini har kommit.
Jag börjar få flippet på Asos som nu tagit 12 dagar på sig att leverera. Aldrig innan har det tagit så långt tid att få hit ett paket. Grr.

Out.

Kommentarer

Postat av: nikki

Publicerad 2010-01-13 21:32:42

åh nicole, jag väntar också på en order därifrån, det stod att den skulle komma före eller på den 6:e, men nu är det ju 13;e! man blir ju tokig! :)

Postat av: Sannan

Publicerad 2010-01-14 10:28:06

vilken enormt trevlig överraskning att ses igår! made my day ;D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela