nicoleyounan

Valentine.

Publicerad 2010-02-14 14:40:26 i Allmänt,

Hej vänner!
Idag är det alla hjärtans dag så jag passar på att skicka en tanke till alla jag tycker om. Min och babys dag kommer spenderas i soffan. Han har åkt på huvudvärk och halsont så det blir jag som får stå för maten och inhandlingen av godis idag. För det är ungefär så vi kommer fira, med godis och feta hemlagade hamburgetallrikar! Gott!

Glad alla hjärtans dag till er alla. Hoppas ni får en fin dag med de människor ni tycker om.


Kärlek

Bjuder på en fin bild från Thailand. Jag ska snart ge er ett inlägg med fler bilder. Jag lovar. Ni som känner mig tillräcklig väl och har mig på Facebook kan se bilderna där!

Kommentarer

Postat av: emma

Publicerad 2010-02-14 23:02:20

Emma hjärta Nicole

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela