nicoleyounan

Thai ♥

Publicerad 2010-02-10 13:47:32 i Allmänt,

Det verkar faktiskt som om ni gillar att jag är hemma igen. Okej då. Jag har saknat er också! ♥

Men idag är jag väldigt thai bara för att jag ändå inte riktigt vill erkänna att jag är hemma. Jag har smörjt i mig i lotion som luktar hallon köpt på flygplatsen, har ringar köpta i patong, en tunika köpt i ao nang, parfym som jag vann på flyget hem och röda converse-look-alikes köpta inne i Jungcelyon. Thailand i all ära! Sist men inte minst är jag solbränd och ljus i håret! Detta mina damer och herrar är min "Dagens outfit" haha.




Jag ska försöka ge er några bilder från resan lite senare. jag är faktiskt hemma på Dalvik nu och tänkte ta med mig lite saker ner till baby, bland annat kamerasladden. Men tills dess... Tjing.

Kommentarer

Postat av: emma

Publicerad 2010-02-10 22:31:51

Det är ju inte alls säkert att det blir av. Kanske får värsta braigajobbet efter skolan och då kan jag ju inte åka.

Men annars får du se det som en möjligthet till massa semster, du har någon att bo hos kanske (beror ju på failj) om du vill åka till USA. :) Hälsa på mig massa gånger eller låååångt tid.!! Men som sagt väldigt långt kvar till jag ska bestämma det. :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela