nicoleyounan

Sundayfix.

Publicerad 2010-02-28 19:09:18 i Allmänt,

Jag nämde ju innan att jag är själv hemma idag och bara ska vila. Men kan jag vila..? Neeee det kan jag ju inte haha. Jag fick för mig att jag skulle fixa vår garderob. Och det är ett rejält projekt bara det! Om ni bara visste hur det såg ut innan.. Gosh. Men jag fixade där i alla fall och efter det fortsatte jag med sovrummet. Nu är jag helt slut. Huvudet dunkar och jag mår faktiskt inte riktigt hundra. Undra om det var dumt att vara så aktiv när jag mår lite halvkrassligt? Jaja. Nu är det gjort i alla fall. Dessutom har jag hunnit att slinga håret också. Jag är banne mej superwoman!






Denna gången får ni lite bättre bilder då jag lånat babys braiga kamera! Finfint va? Eller aa. förutom de äkcliga väggarna då.. men det vet ni ju redan.. Och tavlorna hänger på bänga ställen enbart för att täcka fulheter bakom. Hyresrätter är inte alltid hundra. Men det duger för oss..

Tjong!

Kommentarer

Postat av: Sanna

Publicerad 2010-03-01 12:31:57

duktiga du!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela