nicoleyounan

Pancakes & Mocka.

Publicerad 2010-02-22 22:04:04 i Allmänt,

Tudiluu.

Idag är jag kinkig. Jag har huvudvärk och gnäller på det mesta faktiskt. Ett under att H har stått ut med mig ikväll. Fast det kanske han inte har iofs. Jag hörde hur han mummlade att jag var jobbig innan haha. Men jag håller med. Jag är skitjobbig när jag är trött, hungrig och har ont nånstans.



Baby ville dokumentera mitt humör i Thailand som helt styrs av mat. Utan mat är jag elak och tjurig! Men så fort jag får en tallrik framför mig kommer ett leende!

Trots huvudont så är jag för envis för att vila. Därför har vi gjort både kärleksmums och pannkakor ikväll. Min kaka ser sådär ut (vilket det alltid gör när jag bakar..?) men pannkakorna blev goooda. Dumt bara att jag får så ont i magen efter dom. Dags att kolla om man är laktos eller gluten kanske..?

Där har ni min kväll.

Kärlek.

Kommentarer

Postat av: ellie

Publicerad 2010-02-23 21:44:57

det där med "mathumöret" känner vi igen! ;D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela