nicoleyounan

Håller varje tumme jag har!.

Publicerad 2010-02-12 00:47:36 i Allmänt,

Gaah. Idag ringde telefonen och jag dog nästan när jag hörde erbjudandet. Det är en kvinna som vill byta sin lägenhet på 100 kvadrat med balkong mot våran. Här kommer den bästa delen... Hon bor i samma hus som oss.

Vi bor just nu på våning ett i en tvåa. Hon bor på våning tre i en trea på hundra kvadrat. Hyran är helt okej också eftersom vi är två som delar på den och eftersom den är sjuukt stor. Imorgon ska vi knata upp två trappor och kika på den. Eftersom den tillhör bygginvest precis som våran lägenhet gör så behöver man inte säga upp lägenheterna utan bara byter rakt av. Dessutom ska den total renoveras och vi får välja allt själva! Ah!

Herregud vad jag hoppas att jag gillar den och att allt funkar! Man får ju hoppas att hon vill ha denna lägenheten också. Den är ju faktiskt knallgul. Ush.

Nu håller ni alla tummar! Okej?!

Kommentarer

Postat av: Simon

Publicerad 2010-02-12 01:13:48

Håller tummarna :D

Postat av: emma

Publicerad 2010-02-13 21:38:20

Håller tummarna.!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela