nicoleyounan

Förlåtmenjaghittarinteminkamera.

Publicerad 2010-02-16 17:13:39 i Allmänt,

Ja. Precis som rubriken lyder så vet jag inte riktigt vart jag placerat min kamera. Jag är på tok för lat för att titta på stället jag tror att den är så jag bjuder därför på cam bilder på våra finfina tavlor som vi köpte i Thailand. Dålig kvalite men ni fattar grejen. Här får ni också se våra underbart vackra väggar som jag kräks på! Himla äcklig-gula men eftersom detta är en hyresrätt så får man väl acceptera att allt inte blir riktigt som man vill. När jag ändå var i farten så tog jag lite fler bilder på placet som jag btw städat lite för mamma kommer sen!. Enjoy!


Mina tavlor!

Babys tavla

Soff-hörnet

Terassen

Gula Vardagsrummet

också gula vardagsrummet fast åt andra hållet.

Haha! Camen gör allt ännu gulare och dessutom snett! Jaja. Jag hoppas min tre läsare förstår..

Kärlek.

Kommentarer

Postat av: mamma

Publicerad 2010-02-17 08:20:58

Just nu är det extrapris på vit väggfärg på Beckers! Köp. köp köp :-)

Postat av: Sanna

Publicerad 2010-02-17 09:21:35

ja, köp köp =D vad fina tavlorna var! hörs imon darling.

Postat av: emma

Publicerad 2010-02-17 13:59:57

Köp köp köp. hahaha.. grupptrycket där. ;)



SHIIIT vad fint det börjar bli!

Gardinerna gjorde ju jätte mycket, passade in as bra. Tavlorna, I LOOOOOOOOVE!! <3 sjukt snygga.

Postat av: nicole

Publicerad 2010-02-17 14:26:30

Nicole önskar sig vit färg från beckers i inflyttningspresent!! haha

Postat av: H

Publicerad 2010-02-17 22:31:37

Varför använde du inte min kamera!?? Ahhh, hade blivit ännu bättre då! Men men... Du sköter din del av dealen mkt bra måste jag säga!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela