nicoleyounan

Comeintomyworld.

Publicerad 2010-02-28 15:30:53 i Allmänt,

Hej alla fina.
Söndag idag! Jag har faktiskt börjat älska söndagar! Innan innebar det stress inför veckan som skulle komma och ångest att man inte riktigt kunde slappna av. Men nu är det helt tvärtom. Det är enda dagen då jag får vakna upp i lugn och ro med baby och vi får unna oss precis vad vi vill. Idag är han på innebandy och jag ska mysa runt här själv. Plocka undan lite efter min och emmas bravader igår och sedan slinga håret igen. Sen ikväll kommer H hem igen och vi får fortsätta mysa ännu mera! Loving it!

Igår var det sjukt kul ute med min Emse. Vi tjatar så mycket att vi glömmer vad klockan hinner bli. Men kul hade vi! Hade dock kunnat skippa att träffa en person. Stökig och slänger stolar omkring sig. Inte riktigt sånt jag uppskattar men men.. Tack för en superbra kväll finaste vännen!

Och ja juste. För er som jag berättat om ett visst byte. Jag kan informera er om att detta inte kommer att ske eftersom personen vi skulle byta med är dum i huvudet! Så..

Nu.. soffan!

Kommentarer

Postat av: Sanna

Publicerad 2010-02-28 19:02:41

ååh vad snyggt med fler slingor! kommer bli great :D jaa jag ser fram emot onsdag som fan. skiter i vad doktorn säger, vi tar fram stora vinflaskan! jävligt surt med bytet, du får berätta mer när vi ses. ha en bra kväll babylove.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela