nicoleyounan

Back but not on track.

Publicerad 2010-02-10 10:42:10 i Allmänt,

Vi är hemma.

Det är snö ute och minus grader. Jag kan skriva åäö igen men var ändå nära att skriva " Vi ar hemma"
Jag har inte direkt saknat det. Jag vill tillbaka. Men man måste ju tillbaka till verkligheten.
Jag har i alla fall sanat min familj som jag får träffa ikväll och alla vänner som jag ska försöka hitta tid till!
Massa med saker står på schemat idag egentligen. Jag och Hampus ska upp till Dalvik och hämta hit lite mer grejor. När vi var i Thailand fick vi veta att min lägenhet redan är bortlovad och att jag ska vara ute sista April. Så nu är det bara att sakta men säkert hämta hit alla mina stuff till babys place.

Ne. Jag måste ner till Ica och handla frukost nu. Vi har noll.

Kommentarer

Postat av: Nina

Publicerad 2010-02-10 11:53:36

Välkommen hem världens bästa Nicole. Vi syns ikväll. Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela