nicoleyounan

Sickness.

Publicerad 2010-12-19 09:31:20 i Allmänt,

Hejhej.

Idag är det en sjuukt trött nicole som sitter här. Igår efter vi kom hem från julbordet hos min morfar så klagade Hampus på magont. Äsh, tänkte jag, du behöver väl bara lätta på trycket efter all mat, haha.

Tre timmar senare låg han och hulkade över toaletten. Hela natten har varit ett enda långt race till toan för honom. Jag har sovit ungefär noll och ögonen sticks så trött är jag! Och jag som snart ska iväg till jobbet. Buu. Men det är inte så synd om mig.. det är betydligt mer synd om lilla älsklingen.

Jag har aldrig varit magsjuk så jag vet inte riktigt hur det känns. Men jag antar att det är det eftersom han klagade på magont igår och ingen av oss andra som åt av julbordet mår dåligt idag? Antingen det, eller så har han ätit något innan på dagen som varit dåligt. Känns bra att jag inte hade någon rast på jobbet igår och därför inte åt av hans pastasallad han hade gjort till oss. Om det nu var den. Jag vet som sagt inte riktigt.

Hur som helst. Hoppas ni får en trevlig 4.e advent! Det snöar ju ute så nu börjar julkänslan börjar så smått krypa på mig. Hoppas bara jag lyckas hålla mig frisk! Vill INTE spendera julen i sängen och kräkas. UUhh..

Kärlek på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela