nicoleyounan

Polis Polis.

Publicerad 2010-12-01 21:38:41 i Allmänt,

Hej på er!

Idag började dagen som vanligt. Nicole tog bussen till jobbet som vanligt. När jag hoppar av vid hållplatsen i Huskvarna, som vanligt, så möts jag av sex polisbilar som står utanför jobbet. (För er som inte vet det, så jobbar jag på Lindex i Huskvarna). Det är inte vanligt. Får lite panik och tänker att något har hänt inne på jobbet!

När jag ska gå in i vår personalingång så möts jag av en manlig polis som säger åt mig att stanna ute. Ner kommer typ 15 poliser med en man som skriker "Jag har inte tagit något, jag vill inte!" Poliserna brottar ner honom och för in honom i polisbilen. Gaanska skakis när jag kom in till jobbet och skulle återberätta för mina fina kollegor.
Nu kan man tydligen läsa om detta på jnytt. För er som vill läsa mer om denna händelse, så kan ni göra det HÄR

Lite läskigt minnsann. Det är det mest händelserika som hänt idag faktiskt. Annars har jag jobbat, lagat mat och duschat. Men det är inte lika kul att läsa om, haha.

Kan passa på och säga också att vi hade en väldigt bra dag i Ullared! Kom hem med en hel del och ska visa er mina favvisar så fort jag får tid. Men nu ska jag krypa ner i sängen!

Kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela