nicoleyounan

Our new bedroom.

Publicerad 2010-12-30 22:45:17 i Allmänt,

Heej hallå.

Precis hemkommen från en supermysig fika med de finaste flickorna i stan. Alltid mysigt att träffa dom. Tyvärr ses vi på tok för sällan nu för tiden, pga av alla skolor och jobb. Efter fikan hängde dom med mig hem och kikade på vårt nya sovrum. Jag tänkte att ni också skulle få ta en liten titt. Före bilderna är iofs vääldigt hemska för jag kom på att ta bilder när vi redan börjat stöka ner. Men ni får ta det som det är, haha.

FÖRE:




EFTER:







Tadaa! Den fina stegen ( som ni skymtar på sista bilden) byggde Hampus åt mig och hyllan på väggen är ett mästerverk han gjorde som liten. Innan var hyllan blå (!!)nya  men målades om till vitt. En fårfäll och nya ramar köptes. Foton i ramarna kommer. Dessutom nya kuddar och blommor. Sist men absolut inte minst. Ny färg på väggarna. Den hemska gula är borta och behöver jag säga att jag är överlycklig över detta?

Nu blir det snart sängen för oss här hemma. Ska jobba imon på dagen så jag behöver lite sömn. Ha nu en fin afton imon alla och gott nytt år på er!!

Kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela