nicoleyounan

One more day off.

Publicerad 2010-12-16 13:16:17 i Allmänt,

Hej på er.

Är ledig idag också så jag passar på att slå in Hampus klappar när han är på jobbet. Nu är jag nästan helt klar med alla klappar! Så skönt. Förutom det så myser jag runt och plockar lite. Tänker inte lämna hemmet på hela dagen. Hade tänkt träna men herregud vilken svacka jag har kommit in i. Nu är det en hel vecka sedan jag tränade och då tvingade jag mig själv. Tycker inte det är kul just nu. Hoppas att motivationen kommer tillbaka.

Igår var jag ju på middag med jobbet och det var verkligen jättemysigt. God mat och härligt sällskap. Måste ta och bjuda hem er flickor någon dag så vi kan prata mera! Det behöver vi!

Neehe. Ska bege mig bort mot diskmaskinen och plocka ur den. Dags att göra lite nytta idag!

Kärlek.

Kommentarer

Postat av: angelica

Publicerad 2010-12-16 19:07:30

jaaa! jag vill bli hembjuden till dig :) mer än gärna!! tack för igår :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela