nicoleyounan

Irriterad.

Publicerad 2010-12-03 09:46:42 i Allmänt,

Hej på er.

Idag vaknade jag av att gymmet nedanför oss borrade igen. Jag är så sjukt trött på dom! Vad är det för jävla värdelös snickare som behöver borra varje jävla dag i tre månader för att bli klar med ett rum??!!

Kommer ni ihåg den natten då dom borrade till klockan fyra och vi ringde polisen på dom? Idag skickade jag iväg ett väldigt arg mejl och skrev att dom suger haha. Jag tycker det är så sjukt respektlöst att börja borra för glatta livet klockan åtta. Dom kan väl i alla fall vänta till tio när det är hyresrätter över. Jag måste i alla fall gå och köpa öronproppar idag.

Tänkte hoppa in i duschen snart och fixa mig inför jobbet idag. Jobbar 12 till 18.
Hoppas ni har en bra dag och är mindre irriterade än jag.

Kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela