nicoleyounan

I dont need air, I need the sunlight.

Publicerad 2010-12-09 21:46:37 i Allmänt,

Heej!!

Idag är det Torsdag och jag och älskling har lyxat till det med hamburgetallrik och godis. Mmm.. Så gott! Ligger i matkoma just nu och kan knappt röra mig! Välbehövligt efter att ha jobbat 9,5 timmar idag!

Nu kan jag också avslöja att förra inlägget självklart handlade om en resa. EmmaFemma hade rätt. Jag och mami (och antagligen min bror) har starka palner på att åka till Kanarieöarna. Jag är i stort behov av solen och mamma likaså. Om någon av er undrar varför inte min pappa ska med så kan jag passa på att berätta för alla som inte vet att min mamma och pappa precis har skiljt sig. Känns lite lustigt men det är sånt som händer i livet. Jag och pappa får väl helt enkelt ta och sticka iväg nånstans nästa år! Right papi??

Nu ska jag krypa ner i sängen och ladda för ännu en arbetsdag imon.
Hoppas ni myser mycket nu i vintermörkret! Det gör vi!!

Kärlek.

Kommentarer

Postat av: Sannan

Publicerad 2010-12-10 11:08:20

Gott sweetie! Det förtjänar du =)

Hoppas vi hinner ses nu i helgen. puss

Postat av: Angelica

Publicerad 2010-12-10 12:03:29

ååååh! fuskigt! jag vill också!!! :):)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela