nicoleyounan

Förfest som blev party!

Publicerad 2010-12-28 22:32:34 i Allmänt,

Heej på er.

Heerregud. Har suttit och laddat upp bilder från kameran till datorn. Märks att det himla skitviruset jag fått äter upp datorn. Går i slooowmotion!! Nu är det klart i alla fall och jag tänkte bjuda på pics från juldagen. Jag och mina fina, underbara arbetskamrater hade tänkt att förfesta hos mig och sedan gå ut. Vi hade så förbannat trevligt så vi stannade hemma hos mig hela kvällen. Sjutton va goa dom är flickorna! Tack för att ni förgyller mina arbetsdagar!
Vissa bilder borde egentligen inte publiceras men här bjuder vi på oss själva och har glimten i ögat! Enjoy!!







Så fint. Så fint.




Kommentarer

Postat av: H

Publicerad 2010-12-29 00:54:23

Stackars min fina underbara lilla kossa!

Postat av: angelica

Publicerad 2010-12-29 09:31:36

hhahaha åh vad fint!!!underbart! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela