nicoleyounan

Coconut.

Publicerad 2010-12-08 21:09:18 i Allmänt,

Hallåhallå!

Har jobbat hela dagen och nyss lagat matlåda inför morgondagen. Jag jobbar heldag imon (9-18) så jag passar på att njuta av en lugn kväll här hemma. Har gjort en hel kanna te till mig själv sitter och snuttar på det. Kokkos-te är så gott ju! Bästa!


(Haha, kolla överläppen! Den nii!)

Förutom det så sitter jag och kikar på runt lite på nätet om vad man kan göra på nyår. Jag och älsklingen har absolut noll planer. Kan händaatt det bara blir en mysig hemmakväll faktiskt med några vänner. Jag jobbar nämligen på nyårsafton och känner att jag inte orkar stressa med att fixa något stort. Middag, vin och vänner får nog duga. Så om det finns några vänner till oss där ute som vill umgås med oss på nyårsafton så hojta till!

Jaja, Hoppas ni har en fin kväll i alla fall. 

Pusshej!

Kommentarer

Postat av: marie

Publicerad 2010-12-08 21:55:29

Dom har väldigt gott jul te på Presenten. ( tror butiken heter så)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela